Strony

2017/08/07

change is good.



Hei, jestem właśnie po treningu i prysznicu. Dziś wyjątkowo się spociłam i wykończyłam tym godzinnym treningiem, ale warto, bo uczucie po takim wysiłku jest cudowne. Jeśli chodzi o ćwiczenia zawsze miałam mieszane uczucie, jeśli chodzi o to czy lubię je robić, czy też nienawidzę.  Duża cześć mnie kocha treningi i czerpie z nich wiele radości, ale ta druga cześć wolałby wywalić się na sofie i obejrzeć serial (niestety czasami ta cześć mnie wygrywa). Ważne jest to aby mieć odpowiedni balans, wtedy znajdzie się czas na trening i na wylegiwanie. W każdym razie jestem dumna z tego, że i dzisiaj skopałam sobie tyłek.

Pewnie, już zauważyliście nowy wygląd bloga? Hihi, ja jestem bardzo zadowolona. Chciałam tu nieco odświeżyć tak aby przyjemniej się tu zaglądało mnie i oczywiście wam. Teraz zdjęcia w postach będę większe, tak jak tu.  Stwierdzałam, że zdjęcia zawsze pełniły dużą role w moich postach, dlatego też teraz będę przykuwać większą uwagę. Zmiany zawsze pomagają mi w motywacji. Dziękuje bardzo Patrycji ( jej blog  klik ) za jej prace nad moim wyglądem. Spełniła każde moje wymagania i oczekiwania, teraz postaram się dodawać tu  o wiele częściej







t-shirt click // belt click // jeans click



 I jeśli nie widzieliście jeszcze mojego nowego video, to zapraszam. Dziękuje za każdy miły komentarz, które tyle dla mnie znaczą. Jeśli macie jakieś pomysły na kolejne piszcie w komentarzach! 


58 komentarzy:

  1. Piękna. ❤ Wygląd Twojego bloga zdecydowanie na plus. 💕

    organizeyourlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jak zwykle idealne ❤

    https://veerciaaax.wixsite.com/blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam takie same odczucia co do treningów i ćwiczeń jak ty ;D Staram się jednak walczyć i ostatnio idzie mi świetnie w regularności ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ! ;)

    https://poznajmnieimojezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam podobne odczucia co do ćwiczeń, bo z jednej strony czasem mi się nie chce, a z drugiej po ćwiczeniach czuję się taka spełniona :)
    Ślicznie wyglądasz :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wszystko wygląda, super, że wracasz!
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia.ciekawa bluzka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka 😍
    Pomysly na filmiki:
    - tag "kto?" Z Monalisa
    - morning routine
    - triki urodowe
    - top 5 ulubionych filmów
    - filmik na temat pewnosci siebie oraz jak przestwc przejmowac sie malymi rzeczami
    - lamance jezykowe z Monalisa lub Philipem
    - 5 rzeczy ktore różnią Norwegie od Polski albo 5 ciekswostek o Norwegii
    -Ulubiency wakacji
    - Challenge 30dni zimny prysznic i twoja relwcja po 😂
    -moze powrot serii Lucy's time?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, ja jestem za! mam nadzieję, że Łucja zrealizuje któryś z twoich pomysłów w najbliższym czasie :)

      Usuń
  9. Wygląd jest super! No i wyglądasz pięknie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana wyglądu jak najbardziej na plus, a na zdjęciach wyglądasz bardzo ładnie!❤

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Też podczas treningu często się zastanawiam czy to kocham czy raczej nienawidzę, ale nawyk to nawyk. :) Świetny wygląd bloga!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ten wygląd, bardzo przejrzysty, przyjemnie się patrzy!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląd jest świetny, bardzo przejrzysty! Miło się przegląda :)
    A zdjęcia są fantastyczne!
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Ładny nowy wygląd bloga! Zapraszam do mnie, nowy post!
    Mój blog <3
    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wygląd bloga! Łucja strasznie miło się patrzy jak zmieniasz się na lepsze. Jesteś moją inspiracją, jesteś po prostu cudowna. Dziękuję Ci!♥ A co do filmików, z chęcią obejrzałabym jakąś rutynę, lookbook, tag albo kolejny odcinek mojej ukochanej serii "Typowa ja". Kocham Cię! XX

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :) A blog stał się bardzo przejrzysty :*
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post!:) Rzeczywiście bardzo przyjemny wygląd!:)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :) Nowy wygląd bloga jest piękny!!
    Miłego dnia <3
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wygląd teraz masz❤️
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nowy blog!! http://darczi-nl.blogspot.com/

    ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz!! Uwielbiam Cię od dawna :*
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. http://darczi-nl.blogspot.com/

    Przepięknie!
    zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia, świetny wygląd i oczywiście genialny filmik. Lucy kocham Cię i twoje nastawienie do życia <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowy wygląd podoba mi się - jest jeszcze bardziej minimalistyczny, pozbawiony zbędnych ozdób, wiec treść bardzo łatwo przykuwa uwagę czytelnika.
    masz rację - ważne jest to, aby zachować balans pomiędzy odpoczynkiem/lenistwem a robieniem czegoś aktywnego czy bardziej amitnego. nie wolno dać się zwariować ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. http://darczi-nl.blogspot.com/

    Cudownie, Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląd minimalistyczny, a jednak ma w sobie to COŚ! Ja ostatnio też wzięłam się za ćwiczenia, masz racje świetne uczucie! Nie mogę się doczekać następnego posta.

    http://annestyle15.blogspot.com/

    P.S. SUPER bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz wspaniale. Wygląd jest zdecydowanie na plus! Nie mogę oderwać wzroku od t-shirtu, od dłuższego czasu szukałam czegoś podobnego. Szczerze przyznam, że sama mam czasem problem aby przełamać tę rozleniwioną część mnie i zmusić się do jakiejkolwiek aktywności.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak, uczucie po wysiłku fizycznym jest najlepsze! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze mówiąc w jakimś stopniu tęskniłam za twoimi filmikami i postami. Cieszę się, że teraz jesteś lepszą sobą, bardziej zmotywowaną i z postawionym celem.

    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam to uczucie spełnienia, to taka duma i szczęście pomimo zmęczenia. :)
    Ładny wygląd i świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też lubię sobie tak poćwiezyć ♥ Człowiek paradoksalnie ma wtedy więcej energii na wszystko i od razu motywacja wzrasta o 100% ♥
    Świetny nowy wygląd, lubię takie proste designy, no i teraz zdjęcia sa większe, więc lepiej :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też jestem z siebie niesamowicie dumna jak dam sobie niezły wycisk haha! :D
    Strasznie podoba mi się nowy wygląd bloga! :) Teraz tylko więcej postów i filmików bo tęsknimy <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna!

    Zapraszam do mnie

    http://darczi-nl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny wygląd bloga, cudowne zdjęcia i w ogóle cała śliczna Ty! <3

    Zapraszam do siebie:
    amandafrankowska.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Nareszcie powrot i coraz mniej samoopalcza oby tak dalej!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny jest teraz ten wygląd bloga :) Śliczne zdjęcia!
    Też muszę się w końcu zabrać za trening, bo trochę się o puscilam :/

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. strasznie podobają mi się te zdjęcia i to jak wyglądasz! ten nowy design jest super :)
    hmmm to chyba każdy ma tak z ćwiczeniami, ja chyba niedługo znowu zacznę ćwiczyć ale tylko na brzuch, dupkę i może nogi :)

    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia! :)
    Nowy wygląd bloga zdecydowanie na plus.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj tak uwielbiam pod kazdym postem ogladacwiele zdjec:) Najbardziej przykuwaja moja uwage:) Jesli chodzi o cwiczenia to osobiscie je uwielbiam.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne zdjęcia ♥

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. no nowy wygląd jest super! Pati wyszlo super! mi tez kiedys robila wyglad bloga i bylam na maxa zadowolona! :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)


    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna! ;)

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ładne zdjęcia!
    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Super T-Shirt. Fajne zdjęcia oraz filmik. Pozdrawiam i zapraszam do nowego posta z Gigi https://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też muszę zabrać się za ćwiczenia, dzięki ;)!

    daily-dreaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Duże zdjęcia to zawsze duży plus dla mnie :)
    Kocham treningi i właśnie czas porządnie znów skopać sobie tyłek! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  49. ehh mam to samo, dlaczego częściej mamy ochotę siedzieć na kanapie i nic nie robić? Doprowadza mnie to do szału, ale i tak nie potrafię się zmobilizować do treningu. No cóż chyba muszę się w końcu wziąć do roboty, Tobie też życzę powodzenia i wytrwałości, buziaki ;*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Nowy wygląd jest świetny! Zresztą zdjęcia w poście też ;*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !Za kazdy komentarz dziekuje ♥♥ !